Saturday, October 8, 2011

Girls Outing :)


Saturdayyyyy :) Finaly, meet both of my love Emmyra and Wawa. Girlssssss, I missed you oke. Aku tak lupa lepak dengan korang kat sekolah dulu-dulu. Ape kan dayaaa, korang tua dari aku kan #Muda gitu! Sebab korang tade dekat sekolah dah, aku jadi tak semangat nak study doe. Sumpah, jumpa korang susah nak nanges. korang The Best Ever. Korang faham aku and always ade dengan aku dulu. Kita lepak macam orang gila. Hmmm, btw ingat tak kat KLCC? Kita lepak then tengok video negro kentut then gelak Besar macam orang gila kat KLCC tu. Mmg KLCC tu mapley, haha.Andd, Aku rase best sangat harini bila dah lame tak menggila dengan korang. Ngumpat sane sini, laga bontot,muka Annoying and time-time camni nak gossip time laki-laki korang takde kan? Ish-ish! haha Bila dah lame tak jumpa, mula la. Buka cita lame semua. Then ape yg tak puas hati semua lepaskan together gether en en.
Waaa, rindu lawan dagu dengan kau. Dulu kau suka bahan aku buat konsert dagu kat sekolah. Wee! Bila lagi weh nak dapat lepak together. Kau dah start study, blajar rajin-rajin. Pasal member kau dengan bekas kau tu Ignore je mereka oke. Be yourself and be strong all the time. Cari kawan macam aku :p haha! And kekalkan imej kau sebagai seorang yang kemas dan cantik. Markahhh always naek en #siot bodek lecturer
Oke, Myraaaaaaaaaaaaaaa. BFF aku sorang ni. Anything pasal life kalau perlu aku, aku ade je tau. Sorry susahkan kau kene menapak dari Shah Alam ke KL ni. Tahuuu bukan dekat, kalau mak aku pun tak bagi datang dah. Thanks sbb datang juga jumpa aku dengan Wawa. kalau dah jumpa kau dengan wawa mmg kalau tak shot tak sah en. Gelak macam unta kuda semua keluar. Babi tonyokk je tade lagi :D btw, Anything to share carik je saya di kaunter yang terdekat HAHA. btw, I can't live without you and Im sure you knoe that babehhhhhhhhh

Also to Apek,Sam and Arshad. baru aku tahu Apek camni bila ade girlfriend setelah lame bujang. Bangga siot.Apek macam biasa la, kecoh macam mak orang. Die je dah buat urat-urat aku putus tau. HAHA!  Video akan di upload secepat mungkin. Dont worry,Haha. I pray for your relationship oke :)

Back to the storyy, Hope anak dara duaorang ni dapat lah kereta. Boleh merayap doe. Takde la KL je memanjang, Boring-.-'  and mane tahu myraaaa tu bole bawa kita jelajah Melaka ke kan? yeeehaa! Kalau dah satu kereta aku taktau la gila camne, dengan dgr aku nyanyi buat lirik sendiri en. HAHA :D Love you Girlssssss! 

Had a wonderful time with both of my love  ♥