Wednesday, October 5, 2011

The reason I smile before



- First budak bawa saya lalu kubur waktu malam-.-'
- First budak bawa saya naik motor jauh-jauh
- First budak yang hantar saya pegi dan balik tusyen
- First budak bawah umur yang saya layan
- First budak yang pandai pujuk saya dgn ayat "Farisha dah besar kann?"

OMG! I miss all the things about you. Missed our moment together. 
I don't care what people said, I just care about you.
Maybe you're think that you're not perfect but the fact is no one perfect babe
But I still weird and Kenapa tinggal I camni, Ape sebenarnyaaa yang you rahsiakan?
I harap you dapat selesaikan masalah you and I hope you tahu satu perkara.
I pernah sayang you and I ta sempat ckp ni Yang I terima you Fahmi :[
I just missing you a lot. I dapat rasa kita berpisah and cannot see each other anymore ,Huh!